رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دل‌خوشی به «سلامت» تنها عایدی شهرخودرو در بازی با سپاهان!

  • کد خبر: ۹۴۶۴۳
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
دل‌خوشی به «سلامت» تنها عایدی شهرخودرو در بازی با سپاهان!
نمایش دروازه‌بان جوان و مشهدی شهر‌خودرو، تنها رخداد خوب در روزی بود که نماینده استان ما در باختن دو‌رقمی شد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ نماینده مشهد روز گذشته در حالی دهمین شکست فصل را مقابل سپاهان اصفهان در مشهد متحمل شد که تنها‌اتفاق خوب این بازی برای مشهدی‌ها، نمایش دروازه‌بان جوان و مشهدی این تیم بود. در روزی که شهر‌خودرو با یک نمایش ضعیف و بسیار پایین‌تر از سطح لیگ برتر ایران با ۲ گل مغلوب سپاهان شد، این بابک سلامت، گلر تیم مشهدی بود که با نجات‌های خوب خود مرهمی شد بر درد اهالی فوتبال مشهد که با تیم اول شهرشان از همیشه بیگانه‌تر شده‌اند.

سلامت دیروز ۲ گل خورد و روی گل دوم به‌نوعی مقصر هم بود؛ اما نمایش امیدوار کننده‌ای داشت تا بار دیگر ثابت شود ظرفیت‌های بومی این استان پهناور و این شهر بزرگ آن‌قدر هست که نیازی به ناز‌و‌کرشمه بازیکنان ضعیف و سفارشی غیر‌بومی ندارد. البته سلامت پیش از این هم در زمان سرمربیگری رحمتی در شهرخودرو برای این تیم به میدان رفته و عملکرد خوبی داشت.

به‌هرحال تیم مشهد در شبی که باز هم باخت، رکورد جالب ۱۰ شکست، ۲۰ گل خورده و فقط ۳ گل زده و ۳ امتیاز را برای خود در پایان هفته سیزدهم به ثبت رساند تا تمام ناکامان پیش‌ازاین سقوط‌کرده فوتبال مشهد در تاریخ لیگ برتر را یک‌تنه روسفید کند. هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته سیزدهم چنین‌عملکرد بدی را از خود بر‌جای نگذاشته است و شهرخودرویی‌ها بدترین تیم تاریخ فوتبال این شهر در لیگ برتر هستند!

شهرخودرو جان کند و جان داد

نمایش عنابی‌پوشان مشهدی در نیمه نخست آن‌قدر پُرفشار بود که شاگردان سیدعباسی به‌خوبی توانستند در بخش اول بازی خط هافبک خلاق و نامدار سپاهان را از کار بیندازند؛ مسئله‌ای که محرم نویدکیا، سرمربی طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود، نیز در نشست خبری به آن اشاره کرد و با اعتراف به اینکه تیمش در نیمه اول هیچ‌کاری نکرد، اظهار کرد: تیم شهرخودرو در نیمه اول به‌خوبی تیم ما را پرس کرد و با دوندگی بالا مانع به‌جریان‌افتادن بازی بازیکنان ما شد.

البته این همه اتفاقات بازی نبود و در نیمه دوم ورق برگشت. داوود سیدعباسی، سرمربی شهرخودرو، در‌این‌باره توضیح داد: در نیمه دوم بازیکنان بخش دفاعی ما به آن سوی زمین رفتند و همین دور‌شدنشان از نیمکت سبب شد ما نتوانیم به‌خوبی نکات تدافعی را به آن‌ها منتقل کنیم. این شد که در نیمه دوم شیرازه دفاعی ما از هم پاشید.
شهرخودرو در نیمه دوم توپ و‌میدان را کاملا به سپاهان داد و یاران نویدکیا نیز توانستند از جناحین انواع و اقسام موقعیت‌های گل را روی دروازه تیم مشهد خلق کنند؛ موقعیت‌هایی که دست‌آخر در دقایق ۶۷ و ۸۹ به‌ترتیب توسط فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو به ۲ گل بازی منجر شد.

مسئله گلری «سلامت»

بابک سلامت، گلر جوان شهرخودرو در این بازی، اتفاق ویژه برای فوتبال مشهد بود. گلر مشهدی به لطف حواشی رخ‌داده بعد از بازی پیکان و درگیری ۲ دروازه‌بان با‌تجربه این تیم به چهارچوب دروازه شهرخودرو راه پیدا کرد و از قضا در چند صحنه واکنش‌های حیرت‌انگیزی نیز از خود نشان داد؛ واکنش‌هایی در اندازه یک گلر شش‌دانگ! او در دقیقه ۷۸ روی ضربه مهلک و زمینی شهریار مغانلو که از قضا از درون محوطه جریمه هم نواخته شد، در میان شلوغی خط دفاعی شهرخودرو یک واکنش استثنایی را نشان داد تا همه را به یاد واکنش شب گذشته مارک آندره ترشتگن، سنگربان بارسا، در بازی لالیگایی با مایورکا بیندازد. البته سلامت در نهایت نتوانست تا انتها از دروازه شهرخودرو حراست کند و در دقیقه‌۸۹ روی اشتباه بدش و سُر‌خوردن توپ از دست‌هایش، تیم گل دوم را دریافت کرد تا این گلر جوان در پایان بازی با چشم‌هایی اشکبار زمین مسابقه را ترک کند.

شهرخودرو بدون گلر ذخیره!

یکی از حواشی جالب دیدار دیروز شهرخودرو و سپاهان، نبود گلر ذخیره روی نیمکت تیم مشهد بود! زمانی که فهرست ابتدایی بازی از‌سوی ناظر فدراسیون تأیید شد و در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفت، در کمال تعجب نام میلاد فراهانی، گلر جنجالی شهرخودرو، نیز دیده می‌شد. فراهانی که گفته می‌شد بعد از درگیری با سعید جلالی‌راد در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته است، نامش در فهرست ذخیره‌ها بود و خودش در جایگاه ویژه با لباس شخصی بازی را دنبال می‌کرد! عجیب‌تر آنکه سعید جلالی‌راد هم در جایگاه کنار جایگاه خبرنگاران بازی را دنبال می‌کرد و عملا شهرخودرو روی نیمکت گلر دوم نداشت.

داوود سیدعباسی، سرمربی تیم، در واکنش به این مسئله و در پاسخ به سؤال خبرنگار شهرآرا گفت: شب گذشته گلر تیم امیدمان را فراخواندیم و حتی کار‌های ایفمارک او هم انجام شد تا گلر ذخیره ما باشد؛ اما متأسفانه او نتوانست امروز ما را همراهی کند. وی وقتی با این سؤال رو‌به‌رو شد که با این حساب اگر گلرتان مصدوم می‌شد، چه می‌کردید، خندید و اظهار کرد: خدا‌را‌شکر حالا که طوری نشد!

التهاب در رختکن، حاشیه در میکسدزون

بعد از پایان بازی، بازیکنان شهرخودرو عصبی‌تر از هر زمانی از دالان ورزشگاه ثامن راهی رختکن شدند. سکوت عجیبی که در چهره‌های عصبی بازیکنان بیداد می‌کرد و کافی بود تا یک جرقه حوادث بعد از بازی با پیکان را تکرار کند؛ با‌این‌تفاوت که این‌بار سعید جلالی‌راد می‌گفت به او اجازه ورود به رختکن را ندادند و مصاحبه هم نمی‌تواند بکند.

احوال شهرخودرو آن‌قدر آشفته بود که مدیر تیم، سیدمهدی سیدصالحی، نیز بعد از پایان بازی و هنگام رفتن به‌سمت رختکن، از مأموران نیروی انتظامی خواست تا جلوی خبرنگاران را بگیرند و وقتی با واکنش منفی آن‌ها رو‌به‌رو شد و شنید که خبرنگاران حق تهیه خبر دارند، با عصبانیت به رختکن رفت. از‌سوی‌دیگر بازیکنان شهرخودرو هنگام خروج از رختکن و رفتن به‌سمت اتوبوس تیم نیز با به‌کار‌بردن عبارت: «اجازه انجام مصاحبه نداریم»، ممنوع‌المصاحبه‌شدنشان از‌سوی باشگاه را تأیید کردند.

سیدعباسی: زورمان به سپاهان نرسید

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو بعد از قبول دهمین شکست فصل در نشست خبری بعد از بازی گفت: با توجه به شناختی که از سپاهان داشتیم، می‌دانستیم تیم خوب و باکیفیتی است و کادرفنی خیلی خوب و بازیکنان با‌کیفیتی دارد. بر‌همین‌اساس سعی کردیم با توجه به داشته‌هایمان، خط هافبک سپاهان را از جریان بازی خارج کنیم. خط هافبک این تیم از کیفیت بالایی برخوردار است و پرس منطقه‌ای را به‌خوبی انجام می‌دهد و در این شرایط ما سعی کردیم با بازی مستقیم، خط هافبک سپاهان را از جریان بازی خارج کرده و تیممان را از دروازه خودمان دور کنیم و به دروازه سپاهان نزدیک‌تر شویم.

سرمربی شهرخودرو با اشاره به مشکلات تیمش تصریح کرد: این به‌دلیل نداشتن تجربه است و باید با این مسائل کنار بیاییم. چیزی که ما را اذیت می‌کند، تعداد زیا‌د مصدومان تیم است و امیدوارم مشکلی برای احسان حسینی پیش نیاید. وقتی ۱۰ بازیکن ما از ناحیه همسترینگ مصدوم می‌شوند، حتما دلیلی دارد و از‌طرفی هر‌چند‌روز یک‌بار بازی‌ها فشرده برگزار می‌شود و ما در بعضی پست‌ها تنها یک بازیکن داریم، اما باید تا نیم‌فصل با این موضوع کنار بیایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->